Przezwyciężanie bezsenności w powrocie do zdrowia

23 grudnia 2020

Życie bez pomocy we śnie Jeśli jesteś w trakcie rekonwalescencji z powodu uzależnienia od tabletek nasennych, możesz mieć trudności z przejściem do życia bez pomocy we śnie. Substancje te szybko uzależniają zarówno fizycznie jak i psychicznie, a skutki odstawienia mogą być wyczerpujące. W 2013 roku prawie 9 milionów Amerykanów regularnie stosowało tabletki nasenne, aby pomóc im zasnąć. Leczenie uzależnienia od tabletek nasennych jest pierwszym krokiem w kierunku zdrowego życia i z pewnością jest to decyzja warta świętowania. Leczenie może pomóc przeprogramować Twoje naturalne nawyki snu i doprowadzić do większej energii i lepszej koncentracji. Jednak możesz mieć do czynienia z nieprzyjemnymi objawami odstawiennymi, takimi jak odbijająca się bezsenność, a to może być trudne do przezwyciężenia w okresie rekonwalescencji. Ważne jest, aby wiedzieć, że jest tak wiele zdrowych, bezpiecznych i wydajnych rzeczy, które możesz robić w ciągu dnia, aby pomóc ograniczyć utrzymującą się bezsenność w nocy - a wszystko zaczyna się od zmiany stylu życia. Kopnij te tabletki nasenne na dobre do krawężnika i spróbuj tych 5 zdrowych sposobów walki z bezsennością bez użycia jakichkolwiek leków:Nie pozwól, aby Covid-19 Stop You from Getting HelpRehabs są nadal otwarte! Znajdź pomoc teraz pracować w The MorningsWhile ćwiczenia w nocy jest zazwyczaj uznawany za sposób, aby zmęczyć się i pomóc Ci spać, ostatnie badania z Fred Hutchinson Cancer Research Center w Seattle wykazały, że praca w godzinach porannych rzeczywiście sprawia, że lepiej spać.badanie wykazało, że ćwiczenia rano ustawia zegar ciała jednostki na dzień aktywności i noc snu - podczas gdy ćwiczenia w nocy może rzeczywiście wcisnąć z powrotem cyklu sen-budzenie i utrudnić zasnąć. Pracując rano, nie tylko poprawiasz swoje ogólne zdrowie i samopoczucie, ale także ustawiasz się na spokojny sen.Bez kofeiny po południu Prawdopodobnie nie jest dla Ciebie zaskoczeniem, że jeśli zmagasz się z bezsennością, ograniczenie spożycia kofeiny w ciągu dnia powinno być priorytetem. Podczas gdy popołudniowa kawa może sprawić, że Twój organizm będzie mniej szorstki, w rzeczywistości nie sprawi, że Twój mózg będzie mniej zmęczony.Dr. Charles Pollak ważył się w tym wydaniu dla magazynu NY: Rutynowo prosimy pacjentów cierpiących na bezsenność o zaprzestanie stosowania kofeiny lub zredukowanie jej do filiżanki lub dwóch w nocy. I żadnej kofeiny po południu.- Dr Charles Pollak, dyrektor Center for Sleep Medicine w nowojorskich Centrach Medycznych Weill-Cornell Spożywanie kofeiny po południu utrudnia sen w nocy, a następnego ranka potrzeba więcej kawy, aby poczuć się obudzonym, powodując błędne koło, z którego trudno się wydostać. Zamiast tego, ogranicz spożycie kofeiny do rana i przestań pić nie później niż w południe. Weź ciepłą kąpiel i stosuj olejki aromaterapeutyczne lub świece Jednym z najlepszych sposobów na relaks umysłu i ciała jest ciepła kąpiel. Sposobem, aby uczynić ją jeszcze bardziej kojącą jest dodanie do rutyny olejków aromaterapeutycznych, świec zapachowych lub soli Epsom. Szczególne zapachy, które pomogą Ci zasnąć to lawenda, rumianek, bergamota, jaśmin, róża i drzewo sandałowe. Mogą one pomóc w rozluźnieniu ciała i przywróceniu niezbędnych składników odżywczych, a także poprawić jakość snu.Dziennik przed snem Jeśli znajdziesz swój umysł biegnący milion mil na minutę w nocy, jest to świetny znak, że powinieneś spróbować dziennikować przed snem. Dziennikowanie jest produktywnym sposobem, aby uzyskać swoje myśli i pozwoli ci mieć trochę spokoju ducha przed uderzeniem w poduszkę. Jeżeli ty stawiasz czoło jakaś pokusie lub wyzwala przez cały dzień, to jest wielki sposób dostawać one out w bezpiecznej przestrzeni. Zanotuj również wszelkie małe zwycięstwa, które mogłeś odnieść w ciągu dnia, aby pozostać optymistą i zdeterminowanym na drodze do wyzdrowienia. Uczyń swoją sypialnię ciemną, chłodną i komfortową Otoczenie, w którym śpisz jest niezwykle ważne, ale często zaniedbywane. Badania z University of Pittsburgh School of Medicine wykazały, że noszenie czapki chłodzącej pomogło bezsenności spać prawie tak dobrze, jak ludzie bez problemów ze snem. Badania przeprowadzone przez Center for Chronobiology w Szwajcarii pokazują, że spadek temperatury ciała wyzwala chęć snu. Sugeruje to, że spanie w chłodnym pomieszczeniu może radykalnie poprawić bezsenność. Dobry sen w nocy znacznie poprawi Twoją jakość życia, zwłaszcza gdy nie wymaga to już stosowania tabletek lub suplementów. Zacznij zmieniać swój styl życia już dziś i śpij lepiej dziś wieczorem.Ostatnia edycja: 18 czerwca 2020 AutorJeffrey JuergensAboutJeffrey Juergens uzyskał tytuł licencjata i doktora Jurisa z Uniwersytetu Floryda. Pragnienie Jeffreya, aby pomóc innym, doprowadziło go do skupienia się na rozwoju gospodarczym i społecznym oraz tworzeniu polityki. Po ukończeniu studiów postanowił realizować swoją pasję pisania i redagowania. Misją Jeffreya jest edukowanie i informowanie społeczeństwa o problemach związanych z uzależnieniami oraz pomaganie osobom potrzebującym leczenia w znalezieniu najlepszej dla nich opcji.

23 grudnia 2020

0 Komentarze